Saturday, October 24, 2009

Adilkah...

at 9:46 PM
Selama ni aku hanya membayangkn kekecewaan org lain apabila mahkamah dunia yg mengadili. tp kali ni aku sndr merasakan betapa tidak adilnya kita menghakimi se2org itu dgn mahkamah dunia. kerana manusia hanya tahu menuding jari berkata salah tanpa menyelidiki.

sakit hati, kecewa, marah semua bergabung mnjdi satu. Tapi mampukah aku hanya sbg hambanya yg lemah menjadi pengadil. Rasa amarah ini begitu terlampau sehingga begitu sukar utk aku mengungkapkn maaf. Layakkah aku????

Aku tidak tahu mengapa begitu sukar utk aku memaafkannya. Perlukah aku memberi sedangkn dia tidak pernah meminta dgn ikhlas?
Ya Allah, aku bermuhasabah kepada-MU. Berilah aku petunjukMu...sesungguhnya Engkau itu Maha Mengetahui

0 comments on "Adilkah..."

Post a Comment

 

lovely_daisie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal